Pagini

Va plac stereogramele?




aseara un bun prieten mi-a adus aminte de stereograme. In liceu cam prin clasa a X -a a venit o colega cu o foaie trasa la xerox plina de purici :D si ne-a innebunit pe toti daca daca vedem imaginea ce se ascunde in foaie inseamna ca suntem spirituali si supradotati :)). Si uite asa, foaia a parcurs toata clasa si nimeni nu vedea nimic in ea :D.
Am insistat sa ma lase sa-mi fac si eu o copie si sa mai incerc acasa pentru ca...ceva ceva se intampla cand priveai foaia dar din cauza imbulzirii colegilor peste mine nu reuseam "sa ma concentrez"
Acasa a fost floare la ureche, am vazut imaginea, imi amintesc si acum ca era Fecioara Maria cu mainile impreunate intr-o rugaciune :D
Mai apoi, pe la vreo 25  de ani un coleg de munca si bun prieten a adus un album cu astfel de stereograme si eu le vedeam pe banda, foarte usor. Se pare ca una din marea mea "pricepere" in a citi aceste stereograme este astigmatismul si in nici un caz vreo spiritualitate sau vreo supra-dotare. Dar, sunt funny aceste imagini si imi place sa le descopar.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi aduc aminte foarte clar de ele....Am pierdut ore sa pot "zari" imaginea de la sfarsitul cartii (raspunsul)...si niciodata nu am reusit...
Se pare...ca inca nu pot sa vad ce se ascunde in spatele stenogramei:)

Cristian spunea...

super imagini,iti fug ochi pe ele

This photo is copyrighted by the photographer and may not be used without permission.

*